Geng

Sunday, October 10, 2010

Persoalan Kenapa Maher Zain 'Menyembunyikan' Isterinya Kini Terjawab!


Teruja dengan tajuk entri kali ini? Jika ya, di bawah ini saya sertakan jawapannya, ihsan dari Saudara Faiz :
Isteri Maher Zain (MZ) memang tidak ditonjolkan MZ kerana tidak mahu membebankan isterinya yang kini sarat mengandung anak pertama mereka InsyaAllah. Ketika di KLIA, isterinya ada di sekitar balai ketibaan diiringi pegawai dari Raudhatus Sakinah (RS) namun tidak turut serta dengan suaminya MZ kerana sarat mengandung dan tidak mahu dirinya dipromosikan.Dan isterinya juga jauh lebih muda dari MZ...

Jelas bukan? So, tak perlulah bertanya siapakah gerangan isterinya. Bagaimana rupa parasnya. Bangsa apakah ia (ada yang kata Orang Jawa..Betul ke? hehehe...), Cukuplah dengan hanya mengenali suaminya.. :)

Point ini juga yang perlu anda tahu :
Tenaga kerja di sebalik RS untuk membawa MZ sangat sikit iaitu hanya tidak sampai 10 orang.Maka bertungkus lumuslah mereka untuk menyediakan hiburan Islam buat kita semua.Jazakallah RS yang berpenat lelah membawa MZ ke Malaysia.

 MZ sebenarnya dalam keadaan yang amat penat sangat sejak tiba kerana kehidupannya bermula jam 6am hingga 2am keesokkan harinya kerana jadualnya dipenuhi dengan menerima jemputan pelbagai pihak.

Malam semalam Maher Zain menyanyikan 3 buah lagu untuk Dato Syed Zainal (CEO Proton) di rumah Datuk Syed...waa..seronoknya...

Sebenarnya MZ yang minta dibuat dahulu konsert berskala kecil kerana mahu melihat respon dari rakyat Malaysia.Dan beliau begitu mahu membuat konsert berskala besar pada awal tahun hadapan.InsyaAllah.

RS benar-benar tak menyangka sambutan yang diterima....

Pegawai RS kata Maher Zain tak tahan panas.. (alalalala..kesiannya dia..hehe)
Bak kata Faiz MZM-FC : "Cinta pada pencipta Maher Zain dan bukannya cinta kepada Maher Zain"
Tetapi saya kata ini pula : "Kita mencintai, menyayangi dan menyukai Maher Zain kerana beliau mencintai Allah SWT dan Muhammad SAW"

Teruskan sokongan anda ya..:) 

3 comments: