Geng

Wednesday, May 12, 2010

Filem Sampah dari Pengarah SAMPAH!! - Liwat II

Ini gambar Encik Najib bersama Puan Rosmah Mansor.

Ini pula Video Encik Najib ketika sidang Media pada 30 Jun 2008 dan 3 Julai 2008 :

Download:
FLVMP43GP

30 Jun 2008, Encik Najib berkata : "Saya tak terlibat dengan kes ni sama sekali, pegawai yang aaa..jumpa pegawai saya, gambar itu di ambil 3 bulan yang lalu, dan gambar itu adalah gambar yang aaa.. sebab dia datang untuk mendapat biasiswa, daripada aaa... pihak kerajaan. Dia seorang apanamaaaa pemimpin aaaa.. di kalangan pelajar untuk jumpa pegawai saya..Dia pun ada ambil gambar dengan pemimpin yang lain."

3 Julai 2008, Encik Najib berkata : "Saya tak tahu, mungkin dia menganggap saya di belakang budak ini (Saiful), sebenarnya tidak ada konspirasi.. Budak ini datang jumpa dengan saya kerana dia mengadu hal aaa.. bahawa dia telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar.. Saya aaaa.. mula2 tidak berapa yakin aaa.. samada cerita ini benar atau tidak benar. Jadi saya serah pada dia, serah pada pihak polis, untuk menentukan apa-apa tindakan yang selanjutnya. Saya menerima kedatangan dia atas sifat saya sebagai seorang pemimpin, dia sebagai rakyat biasa yang ingin mengadu kepada saya. Saya tidak pernah mengenali beliau sebelum ini. Itu saya nak katakan."

WOW!!!

Kenyataan Encik Saiful di mahkamah.

24 Jun 2008 - Jumpa Encik Najib bagi mengadu beliau diliwat

24 Jun 2008 - Malamnya berjumpa ASP Rodhwan di Hotel Mulia Jalan Imbi selepas Rodhwan menghubunginya bagi mengetahui permasalahan Encik Saiful.

26 Jun 2008 - Kena liwat lagi

27 Jun 2008 - Solat Jumaat tanpa mandi wajib yang sempurna kerana Encik Saiful berkata tempoh darurat.

28 Jun 2008 - Membuat laporan polis

30 Jun 2008 - Sidang Media : Encik Najib menafikan Encik Saiful berjumpa dengannya, hanya jumpa pegawai atas tujuan permohonan biasiswa

3 Julai 2008 - Sidang Media : Encik Najib menyatakan Encik Saiful berjumpa dengannya di rumah kerana mengadukan masalahnya yang telah diliwat DS Anwar.

WOW!!!!

Nota :

a) David Teo, Ahmad Idham dan seluruh krew Metrowealth tidak terlibat dengan filem ini
b) Yusuf Haslam, Anak Yusuf Haslam, Diana Danielle serta seluruh krew Skop Production tidak terlibat dalam menjayakan filem ini
c) James Cameron perlu mengangkat filem ini dalam bentuk futuristik setaraf Avatar. Encik Saiful menjadi watak utama, juga Encik Najib, serta Puan Rosmah Mansor.
d) APCO amat-amat diperlukan bagi memberi khidmat nasihat

Terima kasih.

4 comments:

Queen Nadya said...

dari segi dia cakap " dia pon ambil gambar dengan pemimpin yang lain". ayat mcm nih, biasanya untuk menutup sesuatu situasi yg dia sendiri yang tahu :) situasi untuk menutup pekung diri sendiri. :) tak payah menipu. rakyat dah pndai pikir mana baik mana buruk :)

Anonymous said...

sebab dia datang untuk mendapat biasiswa, daripada aaa... pihak kerajaan. Dia seorang apanamaaaa pemimpin aaaa.. di kalangan pelajar untuk jumpa pegawai saya..Dia pun ada ambil gambar dengan pemimpin yang lain...

persoalannya ; bukankah saiful tu dah kena reject/ berhenti belajar sebab pointer rendah, biasiswa apa lagi dia ni, cuba semak tahun berapa belajar,... berapa banyak "biasiswa" dia dapat untuk filem lakonan liwat ni?

Anonymous said...

best larh ada...
apa2 kes jumpa tpm best woo
mintak biasiswa kat tpm
hahahahahahaha
org len punya payah nak dpt dya senang jer hahahah

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

kabel beso budak epul ni.