Geng

Tuesday, September 7, 2010

Stop Sekejap Bab Iklan TV3, Mari Mengenali Maher Zain.. :)


Yang ini pula aku :

Persamaan :
1- Botak
2- Beragama Islam

Perbezaan :
1- Dia artis, aku orang biasa
2- Suara dia sedap dan merdu, suara aku biasa2 je
3- Dia dilahirkan di Lubnan, aku dilahirkan di Malaysia
4- Dia warganegara Sweden, aku warganegara Malaysia
5- Dia Arab, aku Melayu
6- Hidung dia mancung, hidung aku kembang; note : sbb tu aku minta kawan aku snap dari tepi..haha~
7- Dia berjambang, aku tak dapat lagi simpan jambang
8- Dia dah berkahwin, aku bujang
9- Badan dia tough, badan aku biasa2 je.. :)

Adakah anda salah seorang peminat Maher Zain? Jika ya, jangan lupa klik like untuk fan page Maher Zain Malaysian Fan-Club (MZM-FC). Jika masih belum mengenali beliau, rajin2 la tanya Lebai Google. Anda pasti terpesona dengan kelunakan suara beliau ketika mendendangkan 13 track untuk Album Thank You Allah. Untuk entri akan datang, aku akan sediakan lirik bagi setiap lagu beliau. Inshaallah.. :)



6 comments:

Anonymous said...

obsess!!!!!

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

jealous..:p

Anonymous said...

Perasan..blueekkkss :P

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

haha..anony 10.20 am jeles jugak..bweekk.. ;p

Yana Houry said...

hnye 1% persamaan..99.9 lg perbezaan..hahahaha

Unknown said...

persamaan tu ad la skett....
keh3...